Napsáno 30. listopadu 2013 | Film/DVD

Wolverine do prodeje naskočil už před 3 dny na DVD, Blu-ray, Stelbook a Blu-ray 3D. My se ale podíváme na DVD, protože nic takového jako je blu-ray přehrávač, nevlastním. Všichni víme, že DVD je oproti Blu-ray chudší. To už naznačuje menu DVD, kdy vidíme malé záběry Wolverina, avšak se to pak zastaví na jednom záběru a to je vše. Narozdíl od blůčku, který záběry dokola běží, a nejen Wolvieho, ale i další postavy. Nicméně, přejdeme dál. DVD nedostal příliš bonusů, vlastně, dostal jen dva, a z toho jeden je trailer. Ten jediný, na který se budete moct jen podívat, je "Roninovo putování", které je vlastně film o filmu. Naštěstí je ale s českými titulky.

Snímek 1 (30.11.2013 13-08).png
Ale, to největší zklamání je, že DVD, nemá PRODLOUŽENOU [NECENZUROVANOU] VERZI!. Ano, je to tak. Film obsahuje pouze tu verzi, kterou jste mohli vidět v kinech. Žádnou prodlouženou verzi nečekejte. A pokud ji chcete už vidět, stáhněte si ji z internetu nebo si kupte blůčko. To bylo podle mě to největší zklamání, že nás o to ochudili. I třetí X-Men měli na DVD víc bonusů než Wolverine! Co s tím ale můžeme nadělat. Český dabing je z poloviny děsný, ale dá se to poslouchat. Našeho Zdeňka Mahdala nahradili Janem Štastným (to je ten týpek z Ordinace :P), Profesora X nahradil Petr Pospíchal (a to je ten týpek, který dostal režii na ten dabing) a Magneta, o tom mluvit ani nebudu. V nejbližší době se vám pokusím dát ukázku, tedy pokud mi ji na YouTube nezablokují.
Snímek 2 (30.11.2013 13-11).png
Snímek 1 (30.11.2013 13-10).png
Co můžu tak asi říct? Když ten dabing vynechám, co mi zbyde? Jen kinoverze (neříkám že je tak špatná, ale prodlouženou snad dát mohli ne?) a jeden bonus (a trailer). Celkově, se mi nelíbí, že nás mohli takhle ochudit a to nejlepší dát jen na Blu-ray. No tak vy distributoři, lidi si ještě kupují dévédéčka. Pro mě, je to zklamání. Radši si to stáhněte z netu.

3/10