Napsáno 4. března 2017 | Film

Logan byl jeden z nejočekávanějších filmů tohoto roku, nejen, že marketing byl skvělý, ale byl zde i ten fakt, že tento film bude také poslední film s Loganem/Wolverinem s Hugh Jackmanem v hlavní roli. A jak to dopadlo? Výtečně. Logan je naprosto úžasný temný film s nádechem superhrdinství. I když bych tohle úplně nenazval superhrdinským filmem. Což není špatně, spíše je to skvělý. Sám Wolverine nebyl nikdy superhrdinou a ani postavy, které se v tomto filmu vyskytují nejsou úplně superhrdinové. Není to jako Captain America, Iron Man nebo Superman. Tohle je něco jiného. Je to jeden z nejlepších filmů, které jsem kdyv životě viděl. Mnohem lepší než X-Men Origins: Wolverine nebo The Wolverine

Asi nemusím říct, že Hugh Jackman odvedl skvělou práci. Ten týpek je Logan/Wolverine. Vždycky byl a vždycky bude. A podle mě zde ukázal svůj nejlepší výkon. I když byl poslední. Co se týče dalších postav, vyskytuje se zde Patrick Stewart jako Profesor X, který je úplně v jiném světle. A.. bylo fantastický. Stewart je jeden z nejlepších herců současnosti a fakt, že v tomto příběhu hrál mentálně narušeného Xaviera bylo nanejvýše skvělý. Ale to, co jsem napsal jste jistě očekávali. Někteří z vás jistě i zajímá, jaká byla Laura Kinney/X-23, kterou zde hraje Dafne Keen. Na něco se Vás zeptám.. viděli jste Stranger Things? Úžasně zpracovaný seriál, kde vystupují dětský herci? Líbil se vám jejich herecký výkon? Tak teď si to představte s Dafne Keen. Ano, je skvělá. Nevím, co bude dál, ale rozhodně vím, že po Dafne teď půjdou všichni a pravděpodobně ji bude znát i celý svět. Já rozhodně vím, že jsem její postavu miloval. X-23 byla pro mě vždycky zajímavá postava, ale to, co se zde s ní tvůrci a Dafne udělali mě naprosto ohromilo. Laura je naprosto brilantní postava a stala se jednou z mých nejoblíbenějších ženských postav.

A to jsem ani nezačal mluvit o dalších postavách. Krom této trojky se zde vyskytuje i další zajímavá postava jménem Caliban, kterého si zahrál Stephen Merchant. I když neměl moc velkou roli, jeho postava se mi velice líbila. Co se týče záporáků, neměli příliš velkou roli, což je pochopitelné. Boyd Holbrook si zahrál sympatického záporáka jménem Donald Pierce, který jde po našich milovaných postavách, a i když to nebyl skvělý záporák, jeho postava se mi velice líbila a to díky výkonu, který Boyd do své role dal. Dále se zde vyskytuje Zander Rice, kterého si zahrál Richard E. Grant. Co se týče této postavy, tak byla zajímavá, ale upřímně, moc jsem se o něj nestaral.

Z hlediska příběhu se nejedná o nic převratného, ale film doprovazí skvělá akce se skvělou choleografií, skvělými postavami, které známe a milujeme a objevují se zde momenty, které mě osobně zahřáli i zranili u srdce. Bylo to prostě skvělý. Co se mi nejvíc líbilo, byly vztahy mezi postavami. Nevím, zda to je tím hercem nebo tou postavou (pravděpodobně obojí), ale Logan měl zde chemii s každou postavou a já to zbožňoval. Logan a Xavier, Logan a Laura, Logan a Caliban.. prostě úžasný. Hudba nebyla příliš zapamatovatelná, ale to mi nějak nevadilo.
Logan je skvěle natočený film se skvělou porcí akce a úžasně propracovanými postavami. A za to jsem rád a myslím, že i ostatní budou taky. Jedná se o poslední film s Hugh Jackmanem jako Logan/Wolverine/James Howlett a podle mě to nemohlo být lepší. Údajně se jedná i poslední film s Patrickem Stewartem v roli Profesora Charlese Xaviera a pokud to tak je, tak myslím, že to, čímž si tato postava prožije v tomhle filmu je naprosto perfektní zakončení. Dobrá práce pánové, budete nám chybět.

10/10

PS: A ano, Logan zde pořádně řadí se svými drápy. Ruce, hlavy, části těla padají a padají a je to naprosto parádní.